Sparad i Jax, Vardag

Duktiga jag!

Vilken super seriös morgon trots lite sömn.. Upp i ottan för att tvätta, ut med Jax + Linas hundar och sedan gå till affären och sedan fixa frukost åt Lina o mig (okej då Lina hjälpte väll till lite..).. Tvätta lite mera, städa hela lägenheten, och sedan gav jag mig på Jaxens klor. Han kommer snällt och lägger sig i mitt knä. Han är egentligen så snäll, han varken skriker, bits eller försöker ta sig därifrån. Han bara ligger och små rycker och ser helt totalt lidande ut.. Men så svårt att klippa när de inte är stilla. Dessutom är hans klor är inne i någon form av växa-super-mycket-fas..   

Snäll kelpie väntar på tortyr

Före och efter! Vänster (på fotot) oklippt och höger nedklippt..
Lite skillnad.. Det var endast en vecka sedan vi klippte sist!  

En reaktion till “Duktiga jag!

  1. Tack för din kommentar – det börjar ta sig :). Hur är det med er? Dåligt med uppdatering här tycker jag allt 😉

    Kram från oss!

Kommentera

