Sparad i Jax/Alva valparna

Mitt i natten..

Kunde inte sova en kväll som denna.. Ingen anledning egentligen bara inte tillräckligt trött.. Kom då och tänka på några bilder som jag ännu inte satt ut här i bloggen.. Underbara superfina bilder som jag inte kan förstå hur jag missat..

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

Fina flickor inte sant? Anitas Kelpie och Elin Ness och så Linas Rut och så pappa Jax förståss.. =)

Jag gillar verkligen storleken på tikarna..  Nessan är 43 cm hög och väger 12,2, Sabines Aliz är nästan lika stor och väger 11.5 kg. Jag kan gissa att Kelpie är aningen högra och kanske 1-2 kg tyngre men ändå.. Inga stora flickor. Det gillar jag verkligen, då får man ju plats med fler hundar helt enkelt =)

 Vanpelts Liz ”Aliz” Bilden helt fräckt stulen ur Sabines blogg..

2 reaktioner till “Mitt i natten..

  1. Åh vilka fina bilder på både hundar och får…..Jaxen på jobbet så borde alla hundar få ha det som klarar av det vill säga.

Kommentera

