Sparad i Vardag

Konsten att bara vara..

Helgen som varit vad exakt vad jag behövde. Hade lite tid att ta ut på jobbet så fredag eftermiddag slände jag och Jax oss på ett tåg mot Stockholm!

Han snabb hälsa på Johanna o Hozz,  tack Jojjo för pannakorna o trevlig kväll! hem till pappa sov för att på fredagen träffa Elin med Nessan o Daisy! Vi gick en lång härlig promenad o hundarna fick springa och avslutade med träning!

Härligt att se Nessan, såå koncentrerad och vill bara göra rätt! Jaxen fick öva sig på att koncentrera sig med störning av olika slag. Duktig hund! Avslutade med lite agility, duktiga Jax köra fyra pinnar utan hjälp men finfin teknik o fart!Yeeeah!

Efter träningen bar det av ut till landet! Underbara dagar med fyrhjuling, monopol, promenader, god mat och finfint sällskap! Tack alla!

4 reaktioner till “Konsten att bara vara..

  1. Underbart, tur att du gav dig iväg och underbart att det blev så bra! Jag har glömt min telefon på jobbet.. Om jag inte tappat bort den i en av typ 20 fickor på nya jackan. Rut var med mig ut i skogen hela förmiddagen, och nu har hon en ledsen vattensvans. Det snöade och var ritkigt mysigt faktiskt. Massa kram, skriv på min mail om du vill! Kram!

  2. Hej,

    Det var verkligen jätte kul att ses, hoppas det blir av snart igen. Idag har vi varit iväg i snöstormen och tränat agility och Nessan fick debutera :). Tunneln sprang hon igenom utan ngr problem, hoppa hinder var kul, jag lyckades t o m skicka henne framåt på två hinder med belöning som boll – duktiga flicka. Hon kommer nog bli lite allt i allo den där jycken 😉

    Kram!

  3. Aaa, en fenomenal draghund hoppas jag på när jag blir mer stadig på benen :). Kolla in Stadium om du är ute efter skidor, riktigt bra paketpriser. Vi har varit ute på en runda, jag och hundarna imorse – blev lite mkt off road, jag vågar inte riktigt mig ut med hundarna i skidspåren med risk för att träffa på en hundhatande surgubbe.

    Kram!

  4. Tack för dina kommentarer – jag blir verkligen jätte glad :). Nu ska jag sticka iväg med Nessan till ”kläm och känn” doktorn – jag hör av mig när vi är klara! Skulle vara kul med lite uppdatering!!! hehehe 🙂

    KRAM

Kommentera

