Sparad i Okategoriserade

Någon annan stans än här..

Där finns Linas finaste Kickan just nu.. Tänker på dig min vän!

3 reaktioner till “Någon annan stans än här..

  1. Vilken fin bild… Gör mig glad. Jag vet hur mysigt vi hade det där, minns hur grått vattnet var… Hur Tant helt ohejdat skulle häva sig omkring bland klippor och vatten. Och hennes bästa uttryck syns verkligen på bilden, det som man ändå blev imponerad av på nåt sätt. Glad jag blev när jag hittade bild på Tant här Sandra!! Bästa du!

Kommentera

