Publicerad i Vardag

Halvmorbror eller nått..

Jo men visst så måste det väl bli.. Vi har Jockes Jet, här på besök medans han o Amanda och familj är i London, tycker absolut inte synd om dom alls.. Jet är alltså halvsyster till Jax mamma Piff, alltså halvmorbror till Jax.. Men jag kallar honom lillebror, han beter sig som en sån. Svansar efter Jax och gör precis allt lika dant. Jax är sådär lagom imponerad med han gillar ändå att ha en av samma sort att rusa med, bita lite på och bli slickad i örat av.. Jax vill inte erkänna att han gillar det men jag ser det på honom..

I går var vi ute och gick på leriga fält och jag kan lova er att jag fick bada hundar när jag kom hem. Fy! Jax var lerig i öronen och Jet lika så.. Men nu har jag två balsamluktande nybadande glänsande hundar på jobbet.. Inte så illa det faktist!