Sparad i Jax, Ness, Träning

Finfin träning med pappa och dotter!

Igår fick jag o Elin till suverän träning för våra hundar. Blir så stolt när jag ser Nessan och Elin, de har verkligen utvecklats fint tillsammans. Den lilla tilltryckningen som vi gjorde efter egenskapsbeskrivning har gett finfina resultat och Nessan arbetar nu på en fint sett med en mer ödjuk attityd och han ta instruktioner och följa dem utan spring. GLAD blir man av att se henne.. Jaxen skötte sig fint, lite på idag men sånt gör mig bara glad, då får jag lite mer att jobba med.

Här nedan har ni film på båda Jaxen och Nessan.. Se och njut!

4 reaktioner till “Finfin träning med pappa och dotter!

  1. Härligt att det går bra! Nu är det inte långt kvar till vår landetvecka:) Men om jag inte minns fel så är väl Jax väldigt nära 3 år nu, inte 2 ;p
    Många kramar

Kommentera

