Sparad i Khim

Efter ett dygn av spänning..

Är äntligen Min’s valpar efter Spot födda. En kull som det känns som om jag följt långt innan de ens blev parade.  Jag sörjer lite att jag inte kunde vara där när det var dags.. Men nu är dom här i varje fall.. Fem pojkar och två flickor såg igår dagens ljus för första gången. Jag tror minsann att det kommer bli några resor till Skåne framöver!

Jag hade ju Min boende hos mig i över två veckor när hon var dräktig, jag var nere hos Cima och hjälpte till med Mins förra kull och Spot har jag följ sedan han var valp man kan utan att tveka säga att denna Kelliegårdens kull ligger mig  mycket varmt om hjärtat!

Följ de små underverken på deras K-litter puppyblog

 

Pappa Spot och Mamma Min, Cima har fotat alla bilderna som jag stulit/lånat

5 reaktioner till “Efter ett dygn av spänning..

  1. Så kul att du kanske är med valp 😉 . Spontant så tycker jag hane 1 ser riktigt häftig ut! Skönt att allt gick vägen för Min och hennes valpisar!

  2. Hej Älskling.
    Kollar runt på din blogg, kikade lite på Jax. Jax har ju flera flikar, men jag saknade det på din…. Avelsbiten kan du hoppa över men resten vore faktiskt lite intressant att läsa.
    //P

  3. Här kommer lite K-namn
    Kaya, Kool, Kat, Kiara, Kloon, Kaxe Kexet, Kia, Krick, Kuta, Karma
    Ha det så gott och hoppas vi ses snart igen:)
    Tack för allt
    Kram

Kommentera

