Sparad i Jax, Träning

Jax MH – Äntligen film

Det var ju sisådär bara ca 9 månader sedan han gick sin mentalbeskrivning så jag tyckte att det var dags att fixa till hans film. Otroligt varmt och kanske inte 100 % rätt dömd alla gånger (enligt mig) men jag tycker att han sköter sig fint! Länk till protokollet

2 reaktioner till “Jax MH – Äntligen film

  1. Har just tittat på filmen,kul att se hur det går till med testet.
    Jag tycker att han är duktig, han är ju så ung.
    Hälsningar

  2. Vad kul att se! Speciellt med kommentarerna (även om jag inte har fullkoll ändå på vad som är bra och inte). Wira och jag tittade på hela filmen. Hon ville se igen när den där mörka kom upp. Jag tycker spökena var läskigare, gick alldeles långsamt utan att säga något. Läbbigt..

Kommentera

