Sparad i Foton, Khim

NYHETER!!!

Låt mig här med göra det officiellt!

Två ska nu bli tre! Jag, Jax och en underbar liten K-valp från Kelligårdens Kennel (såklart!) En tik ska vi slå till på denna gången och det känns helt fantastikst!  Denna kullen har som sagt varit min dröm kull sedan två år då jag sa att om Cima skulle betäcka Min med Spot så måste jag ju bara ha en! Om två veckor är hon leveransklar! Jag längtar såååå!

Beat valde ju Jax (som egentligen skulle vara en svart tik) och hem kom jag med en blue and tan hane.. Tänka sig.. Jag kommer ihåg det som igår.. Alla valpar la sig platt på rygg utom Jax som gjorde lekinviter och var sååå söt!

Beat och Jax första möte!

Jaxen med en av tikarna

Nu är det Jax tur att ”väjla”.. Han har minglar runt och ingen av dessa valpar lägger sig platt och alla gör lekinviter så detta valet var inte alla lika lätt.. Jag funderar massvis kring fina tiknamn på K.. Så svårt.. Kit, Khi, Kate, Kallie (som Callie i Grey’s Anatomy)..

Kika in i K-litter bloggen för att se de senaste bilderna!

5 reaktioner till “NYHETER!!!

  1. Vilken snygging Jax är på fotot med den lilla tiken. Lycka till med valet, är ju inte alltid så lätt. Ena riktiga sötnosar. 🙂

  2. Kul, grattis! Frågade just Robert om namntips, Kim sa han. Klickar runt och ser sen att det blir en liten Khim 🙂
    Bägge är söta, håller nog på tösen med mer brunt i sig som kliar sig.

Kommentera

