Sparad i Okategoriserade

Drömmar om en tatuering..

Jag har ibland och allt mer börjat att fundera på att göra en tatuering.. Jag skulle vilja ha en supersnygg svart/vit  (gråskala) av Jax när han vallar!

Då hittade jag denna tävling: http://www.tlcsverige.se/tavla så kände jag att om jag vinner då gör jag det absolut!

En reaktion till “Drömmar om en tatuering..

  1. Hej! Jag träffade Lina igår och hon hade med sig Jax. Vilken snygg och trevlig kille du har, blev helt kär 🙂 .

    Har en svartvit tatuering av min första egna hund, blev jättefin!

    Hälsningar Madelen

Kommentera

