Sparad i Sandras funderingar, Vardag

Svårhanterlig trio..

Att ha två hundar tycker jag är underbart, givande och absolut inga problem.. Men att ha TRE ställer till det på alla möjliga tänkbara vis tycker jag.. Är man då inte heller riktigt på topp och man varken har dundertålamod eller superenergi kan jag lova att dessa tre odjur verkligen går mig på nerverna.. Jax stänger av öronen och tror hela tiden att jag pratar med dem andra.. Khim går i sin egen lilla bubbla och är såååå nöjd men livet och kan inte förstår hur hon någonsin skulle kunna göra fel.. Beat går omkring och tar åt sig åt båda de andra två och alla andra på denna jord känsn det som tills han inte står ut längre och exploderar då.. Han får såklart med sig ”döv-örat” Jax och ”jag-är-bäst-i-välden” Khim på sina vilda upptåg.. Vad sägs om att kratsa sig ut i den super stömmande strömmen eller hetssprinag rakt ut på ett fält med folk.. SUCK! Någon som vill byta?

Önskar mig ett hus, en trägård, fantastiska träningsmöjligheter och massvis med träningskamrater som gör hela hundtränandet meningsfullt.. Och energi, massvis med energi, jag vill ha en energigivare i min närhet.. Vart hittar man en sån??

20110817-144652.jpg

2 reaktioner till “Svårhanterlig trio..

  1. Tänk om jag det visste.. men då hade jag kanske blivit snål och behållit den för mig själv för jag är i behov av en energigivare jag också…

  2. Energigivare finns gäller ”bara” att hitta dom därimot energitjuvarna lurar överallt 😉
    Ska fundera lite på om vi kan ta hand om något odjur ett tag om det skulle hjälpa ?
    Ha en underbar helg och stå ut med odjuren dom är bara bäst !

    Kram ,kram

Kommentera

