Sparad i Khim, Vallning

Bara koncentration

Om Khim ser djur har hon endast en tanke i huvudet! Smyga, valla, focusera.. Inte springa, inte rusa in bara lugnt och fint flytta djur. Det är inte illa för en fem månades valp. Jag gillar min lilla hund!

Hon har tokrena flanker och ett lugnt driv utan låsningar men trots hennes enorma focus går hon att bryta direkt! Kunde inte ha önskat mig mer helt enkelt!

3 reaktioner till “Bara koncentration

  1. Åhh va skönt – det låter… Önskade att jag förstod alla dina vallnings-relaterade begrepp;-))))) Heheheeeee…. Du o Cima får utbilda mig sen när vi dricker Mojitos – blir inte det kanon?

  2. Jag längtar till att jag får se henne in action men just nu får jag väl hålla tillgodo med fina bilder 😉
    Kram,kram

Kommentera

