Sparad i Jax, Sandras funderingar

Mannen i mitt liv!

Utan tvivel och utan disskusion. I medgång och motgång, i alla väder och även när saker känns som jobbigast finns du här hos mig! Vad vore jag utan dig ❤

När jag ser att du trots dina unga år har gråa hår runt nosen inser jag att det finns dagar man inte ens vill tänka på.. Att leva ensam med hund skapar ett band som jag innan inte trodde fanns. Men det bivisar ju också att det finns mer att ge.

Att vara ensam en fredagkväll efter man jobbat extremt sent och haft en galen dag på jobbet lockar bevisligen inte fram några bra tankar.. Tänker nu sova och ladda om inför en härlig dag i morgon med goa vänner och massvis med hund!

Men Jax huvud på magen och Khim på mina fötter önksar jag en god natt!

En reaktion till “Mannen i mitt liv!

  1. Han är bra grym den där stornäsan 🙂 Jag tycker han är lite charmig när han är ‘busig’ 😉

    Kram

Kommentera

