Sparad i Jax, Vallning

Jag fattar ingenting..

Idag gick träningen som en dans. Det var som att styra radiostyrd bil. Ingenting gick snett och han var som en dröm. Ni vet när man får den där känslan att om tävlingen hade varit här och nu hade ingenting kunnat stoppa oss, vi hade krossat allt motstånd. Det finns ingen som kan göra det bättre än vi kan! I lördags kände jag ju däremot helt tvärtom.. Förklaring mottages TACKSAMT!!

 

4 reaktioner till “Jag fattar ingenting..

  1. Vilken härlig hemsida du har. Jätteinspirerande. Var vallar du mest ? (Såg att du bodde i Norrköping ? ) Kul att det finns lite fler ”yngre” som vallar med, man är oftast yngst =)

    1. Hejsan! Kul att du hittade hit!! Jag håller med om att man ofta i ”vanliga” vallhunds sammanhang är bland de yngre..
      Jag har ju däremot som otrolig tur att jag har flera vänner som också vallar så då är vi alla ”yngre”.. Härligt!!

      Vi kanske kunde ses o träna någon gång! Jag brukar ibland röra mig i Skärblacka o Vånga trakterna som jag förstod var det där i krokarna du hörde hemma!?!?

      Ha det gott!!

  2. Förklaring; han vaknar på morgonen, sträcker sig, finular lite, tänker en och tre gånger och gör ett MEDVETET val att göra din dag… eller inte… idag var en dag han tyckte du var värd det :))))

    1. Ja du Elin jag antar att du har helt rätt!! Men man kan ju inte låta bli att bli helt fundersam ju.. Men när han har sina bra dagar är han ju så bra att de ”överskuggar” alla dåliga så egentligen spelar det ingen roll..

      Jag är så glad för dig o Ness! Det börjar verkligen att se helt fantastiskt ut!! Kraaam

Kommentera

