Sparad i Sandras funderingar, Vardag

Lite märkligt..

Jax mår bättre.. Tack o lov =) hungrig som en varg o tigger som en tok så absolut på bättringsvägen..

Jag sitter nu på tåget mot Norrköping.. Jag o hundarna sitter ihop trängda i en liten liten kupé och längs golvet rullar det tomater som någon tappat.. Konstigt värre!

20111024-103939.jpg

Skulle åkt hem igår direkt från Uppsala men galet stressad som jag var hoppade jag på fel tåg (!!!!) så jag kom bara till Stockholm.. Blev där upphämtad av världens bästa bror med kompis! Tusen tack! Sov hemma hos bror o han med en promenad hem till mormor på morgonen där jag tiggde till mig lite (mycket) frukost.. Har man världens bästa familj eller vad!!! Tack för att ni finns ❤

Sitter nu här o konstaterar att saker aldrig riktigt blir som man tänk sig.. Tokpartyhelg blir sjukstuga för hundar.. Visst partade vi (läs Amanda *smile*) men kvällen grumsades lite för min oro för Jax.. Larvigt jag vet men jag kunde inte låta bli.. Jag får ta igen det någon annan gång =)

20111024-104128.jpg

Nu väntar jobb lunch och sedan ska jag få tillökning i några dagar.. Ser fram emot en veckas träning!

6 reaktioner till “Lite märkligt..

    1. Mamma!! ❤

      Världens bästa skyddsnät till o med!!

      Tack för att ni står ut med alla mina turer hit o dit.. En vacker dag kanske jag också kan stå stadigt på denna jord o sluta flänga runt som en osalig ande 😉

  1. Tack allra bästa du för att du tar emot mina hundar med öppna armar! Du är guld värd! Glad att det löste sig så bra med resan hem ändå… Tur du har din familj där du har den! KRAM!!

  2. Tack vännen för en härlig helg!! Super kul att du kom och fick se lite hur mitt liv ser ut nu för tiden 😉 Vi ses snart igen!
    Massa kramar

Kommentera

