Sparad i Sundare Sandra

Tisdagsvikt

Känner mig rätt nöjd med veckan som gått faktist.. Det känns som om jag har mjukstartat lite med tanke på helgen och så men så här ser träningen ut..

Måndag: 8,3 km promenad med hundarna
Tisdag: 5 km joggingtur (bestämde mig att sprinag på 30 minuter och klarade det!)
Onsdag: 8,37 km promenad med hundarna i regnet
Torsdag: 4,94 km intervall-runda med Anna (det kändes lätt att springa, NICE) 
Fredag-måndag: Ingen direkt träning utom ”vanliga” promenader (DÅLIGT)
Tisdag: Morgonjogg på 3,79km (jobbigt med långa backar men glad att jag tog mig i kragen och gjorde det) + kvällspromenad 6,28 km

Planen är att väga mig varje tisdagskväll så igår var det dags för ”invägning”..

DAGENS VIKT: 70,3 kilo BMI: 23,5*
MINSKNING: 1,3 kilo

*BMI body mass index, normalvikt ligger mellan 19-25

2 reaktioner till “Tisdagsvikt

  1. Bra jobbat Sandra ! Förstå vilken trigger att skriva ut det bloggen, sådant takter gillar jag!!!!

    Tack för dina kommentaren i bloggen, känner verkligen sådant stöd från dig i alla lägen, hoppas verkligen jag är det tillbaka för det är guld värt för mig!

    Kram

    1. Det är du! ABOSLUT! Så glad att jag har dig som min vän ❤

      Ser fram emot att kunna "betala tillbaka" allt som du har stöttat mig nu när du och Näsan snart ska ut ock åka =)

Kommentera

