Sparad i Vardag

Full rulle!

Helgen var fantastisk! Vi gick vilse, åt god mat, skattade åt allt. Tränade hund, gick på bra bio och gick lite mer vilse! Vad sägs om en superhes Jocke som ska ropa på den galna mallen, felparkerade bilar mitt i natten och massa annat skoj!

20111101-133905.jpg

Nu är det jobb och träning som står på schemat.. Mest träning av mig faktist och hundarna får såklart följa med och nöja sig med fysiska aktiviteter ett tag framöver.. Ska försöka få till nått pass till på nöt med Jax och jag o Khim ska nöta vidare på fåren.. Just nu vill hon INTE flanka, INTE lyssna och INTE samarbeta och en och annan tugga ull tar hon sig om man inte håller i.. Som sagt UNGHUNDAR är många dagar bra billiga!

Ikväll är det dags för en date med vågen… Spännade att se vad den visar..

4 reaktioner till “Full rulle!

  1. Kanske dags för lite vila från fåren….det mår nog lillan väldigt bra av skulle jag tro….Kom ihåg Sandra SKYNDA LÅNGSAMT…..
    Kram

    1. Ja du Jasna.. Du kan ha rätt men min magkänsla känner annourlunda.. Jag har ju enligt mina mått varit otroligt lugn med Khim, Jax kunde gå en VP banan när han var sju månader, det kan inte Khim, hon kan inte ens höger och vänster..

      =)

  2. Du är duktig kämpa på alldeles lagom takt tror jag med vikten alltså, humdarna är du bäst på , kanske du skulle kunna få ringa ett samtal åt oss mot Linköpinghållet ,,,,,,,,,,

    Kram,kram

Kommentera

