Sparad i Sundare Sandra

Bra resultat trots slarv!

DAGENS VIKT: 66,5 kilo BMI: 22,2
MINSKNING: 2,5 kilo
TOTAL MINSKNING: 5,1 kg

Jag missade att väga mig förra tisdagen men kom ihåg det idag.. Det kändes bra kan jag lova för jag har ändå slarvat med maten och lite med träningen tycker jag.. Jag har ätit både pizza, McDonalds, Max och glass.. 

Löpningen har ändå gått bra.. Jag har haft lite ont i vaderna bitvis fram för allt på asfalt men igår sprang jag utan att Jax fick dra och då gick det bättre.. Detta är vad jag har sprungit de senaste två veckorna

10,08 km (milen på en timme, det gillar vi)
10,55 km (mycket ansträngande klätter promenad så den får vara med)
7,79 km (bra tempo)
5,68 km (ont i vaderna och astmakänningar – dålig dag)
10,27 km (milen på en under en timme, gilla)
11,06 km (längsta hitills, lugnare tempo men otroligt bra flyt)

Jag hade ju som mål att gå ner 6 kg till nyår och att komma igång med löpningen och det kan jag ju säga att det känns hanterbart att klara av =)

Detta är min MÅLBILD inför sommaren 2012
Fotot är taget för två somrar sedan då Nessan bara var en liten tokig kelpieunge som vallade som en galning.. Men söt var hon allt =)

7 reaktioner till “Bra resultat trots slarv!

  1. Ååååh lill pluttan 🙂 sötast i världen!

    Men shit va bra det går för dig!!! dryga 5 kilo är mycket, det måste märkas på kläderna? Men med din vältränade kropp är jag inte så säker på att jag vågar mig ut i skidspåren med, min kondition kan nog inte mätas med 1 mil under timmen… hmmm, men visst måste vi ut med blådårarna så fort det blir snö 🙂 Jag har också långtgående planer på att sno Jaxen under helgerna från din mamma när du är i Thailand så Seyhan kan få lite draghjälp, vi är gärna helgvaktare åt stornäsa.

    Kram

    1. Lill näsan visst är hon för söööt!

      5 kg känns verkligen bra och visst märks det på kläderna.. Klart vi ska åka skidor, våra blå får ju göra jobbet!

      Det låter toppen att du ska sno Jax tycker jag, det tycker nog han också =) Kan se dig med Ness och Seyhan med Jax.. Tänk så fint!!

  2. Oj da nu får jag nog hålla i Jaxen jag behöver också draghjälp hi,hi men vi kan nog komma överrens det är jag säker på .
    Bra jobbat med vikten lagom takt tror jag.

    Kram,kram

    1. Mmmm du det är hård åtgång på den dära kelpien minsann…

      Jag tror också att lagom är bäst när det kommer till viktnedgång, jag känner ju att jag vill ha ett hållbart resultat!!

      MASSA KRAM

Kommentera

