Sparad i Beat

Ett bra avslut..

Nu är allting klart.. Beat har flyttat till Norge! Det känns otroligt tugnt men samtidigt helt fantastiskt..

Han kommer att få ett liv jag inte kan ge honom.. Ett riktigt vallhundsliv med jobb och regelbunden träning! Jag önskar Beat och hans nya husse det största LYCKA TILL och jag kommer verkligen att sakna min finfina arbetskamrat, draghund, badgalning, och kramgoa vän med ett hjärta av renaste guld!

Jag hyllar våra dagar till sammans med några bilder!

12 reaktioner till “Ett bra avslut..

  1. Finaste Beaten kommer vara saknad av oss! Mannen som lärde Kross hur man uppför sig som en riktig border collie, vilket jag tackar honom för varje dag:)
    Han kommer få ett fortsatt underbart liv och göra det han lever för!
    Många många kramar

    1. Det blev några bilder.. Och ända valde jag bara de bästa =)

      Han kommer att finnas i mångas hjärtan!

      Kram på din bästa mamma och tack för att du alltid förstår!

  2. Jag blev ledsen i hjärtat när jag läste inlägget och såg bilderna, jag tycker ju så mycket om Beat. Men som jag har sagt 1000 gånger och jag säger det igen – VA BRA HAN KOMMER FÅ DET!

    Och vilken fin matte du är som ger honom det!

    Jag tycker vi planerar en trip till Norge i vår/sommar och passar på att vandra Bessegen – en av de vackraste platserna jag skådat.

    KRAM

  3. I bland får man fatta tunga beslut….. Han är väldigt väldigt fin, din Beat…. Och kommer alltid finnas i ditt hjärta och i dina fina minnen om ert liv tillsammans…. Önskar honom lycka till i Norge…
    Stor varm kram

  4. Hej Sandra!
    Bra att du löser det så bra för Beat, måste ha varit ett jättesvårt beslut.
    Du har löst det toppenbra. fast vi kommer att sakna den helt otroligt snälla Baet.
    Kramar mormor

  5. Fina hundar och fina bilder.
    Råkade halka in på din blogg. Väldigt trevligt o läsa om hundarna, och enligt bilderna så verkar det vara väldigt fina hundar, så fräscht att läsa om hundar och vallning etc. i dessa dokusåpatider 🙂

Kommentera

