Sparad i Foton, Sandras funderingar, Vardag

Balans?

Att hitta en balans i livet är för mig bland det svåraste som finns. Träning, hundar, vänner, uteliv, mat, sömn, familj, jobb.. Hur jag än försöker så svänger alltid pendeln åt något håll.. Jag är alltid inne i någon form av fas. Tränar jag på gymmet går jag tre pass om dagen, tränar jag hund är jag på brukshundsklubben varje dag osv. Lagom existerar helt enkelt inte. Just nu är jag inne i en gå långa proemander och träna hund fas. En kul fas för om det är något som märks så är det att om man tränar mycket hund får man snabba resultat!

2 reaktioner till “Balans?

  1. Känner igen det där, jag har inte heller riktigt något mellanläge 😉 Såg nu att Jax och ”min” Rock är halvbröder, roligt! 🙂

    1. Skönt att det är fler som kan känna igen sig.. Svårt är det minst sagt! Skulle vilja att någon kunde stå bredvid och bara strukturerar upp mig.. hmm.. Men vem är ju den ständiga frågan..??

      Rock, så fin ju.. En liten Swag bebis, kul! Hur är han?

      Kramar från Sandra och halvstorebrorsan Jax 😉

Kommentera

