Sparad i Agility, Foton, Jax, Tävling

Anmält och klart!

Himmel alltså, i morse (läs lunch) tog jag mig i kragen och fixade till så att jag kunde logga in på SBK:s hemsida och anmäla och greja. Så ingen återvändo nu alltså! Jaxen är anmäld till inte mindre än sex klasser agility.. Jag blir nervös bara jag tänker på det!

Men nu får det vara slut larvat.. Jag måste ha mål att träna mot så nu gör jag det officiellt! Jax och jag ska debutera officiellt den 8-9-10 juli på den stora tävlingen Slottshoppet i Uppsala. Så roligt, så många skojjiga människor som ska dit, så många starter, så många hundar.. Längtar, längtar, LÄNGTAR!!!!

Emma har tagit den här helfestliga bilden på Jax..
Fråga mig inte hur han lyckas att stå i luften men han kan det mesta den där blånäsan 😀

2 reaktioner till “Anmält och klart!

    1. Det kan jag verkligen tänka mig! Känner redan nu att man börjar tänka.. Varför anmälde jag mig inte dit och dit och dit typ 🙂

Kommentera

