Sparad i Khim, Lydnad, Sandras funderingar

Dagen D

Jag kan knappt fatta det! Idag ska vi tävla. Jag ock Khim, den där lilla lilla pälsbollen som kom åkandes med sina tre bröder en strålande sommar dag. Efter allt slit i vardagen, alla bråk är hon nu hunden jag drömt om. Fattar ni? Att det kan hända så mycket på ett år. Vi är startklara! Vi laddade, känslan är rätt och jag längtar efter att få gå ut!

Förbererdelser tycker jag alltid är svårt. Speciellt med en ny hund.. Hur trött ska hon va? Ska man tränat innan? 

Nu är det ju en kvälls tävling så jag körde på lång proemnad innan frukost, klickade djupa ingångar och snabba gripanden med det sista av leverpastejen när vi kom hem. Det var det jag ville att hon verkligen ska komma ihåg och det jag i sista sekund verkligen ville befästa positivt!

Sen är det bara att vänta och se! Vi startar 18.00 ikväll så då får ni hålla tummarna!

 Denna bild präntar jag in i mitt huvud.
Positiv attityd, bra grepp och fantastisk kontakt!

NU KÖR VI!

En reaktion till “Dagen D

Kommentera

