Sparad i Foton, Jax, Khim, Vallning

Hemmahelg

Livskvalité. Vallning. Fantastiska hundar. Världens bästa vän. Rida gigantisk häst. Mys hemma hos mamma.
Tack Jocke, för att du är bäst och för att jag fick rida din härliga Fandango. En vacker dag ska jag ha en egen häst. Då får du lära mig allt du kan 🙂 Tack Elin och Jocke för att jag fick valla på era får. Malin, kul att du ville komma förbi och kika! Träffade Nessan och hennes lillasyster Lipp.. Jax dotter och Jaxbarnbarn. Kul! Släppte hela ligan i skogen, så härligt att se dem röja. Vallade med mina, kändes som om det var igår. Det märktes inte på dem någonstans.. Hade nog trott att i varjefall Khim skulle vara lite tokig men nej, precis som sist hon gick på får. Grymma lilla hund!

Denna söndag bjöd på morgonpromenad på isen i solen. Se och njut!

Vinterland

fyrafina

KhimJax

KhimmieZara

StiligAliz

Jaxon blue




6 reaktioner till “Hemmahelg

    1. Tack! Verkligen fina färger. Sol och blå himmel är man inte bortskämd med direkt. Men alltså visst matchar det med en trefärgad sheltie och en trefärgad bc. Dom har ju samma färger!

Kommentera

