Sparad i Film, Jax, Lydnad, Tävling

I morgon kör vi!

Alltså det känns ju helt uppåt väggarna att liksom starta ettan.. Hallå.. Det är något man gör med unghundar, med gamla hundar man tagit över eller typ hundar som det varit något fel på.. Så vi får väl sortera in oss i den där sista kategorin. Jax tränades MASSOR som unghund, startades tidigt innan han var redo och sen hände det en massa saker. Saker som gjorde att lydnad och Jax inte länge var en varken bra eller rolig kombo. I höstas när jag tränade Khim seriöst körde jag lite med Jax bara för att han skulle få göra något. Sen blev han dålig i sin rygg och vi kunde inte träna någonting alls, sen fick han röra sig lite och då var ju lydnad det enda jag kunde träna så därför står vi nu här. ANMÄLDA och redo. Redo att få det här överstökat så vi kan få träna lite roligare moment 🙂

Jax 9½ månad tränar lydnad from Sandra Green on Vimeo.

jaxmetall

Delar här en film på Jax som liten liten.. Han kan ungefär samma saker nu som han kunde då.. Sötkelpie 🙂 Han tränger ju så att jag nästan snubblar på honom!

I morgon så ska jag gå in på planen och le. Jag ska njuta av varje sekund tillsammans med Jax därinne på planen. Förstår ni, den näst intill dödsdömda nära på utförsäkrade hunden ska tävla. I morgon! LYCKA!

Bästa blånäsa vad som än händer i morgon är du bäst, fantastisk och så jävla underbart rolig!!

Bild på Jax 10 månader med metallen!

Kommentera

