Sparad i Foton, Jax, Lydnad, Träning

I strålande sol mot klass III

fyra apporterar
fyra_finaste
fyra_finaste1
hoppapportrut
Lydnad och sol i dagarna tre. Magi, total lycka, fina vännerna, bästa hundar, kloka tankar. Jag har hittat mitt sätt att tänka hund, att träna hund. Mina mål är tydliga och jag känner mig bara nöjd i det jag/vi gör. Lina är en soulmate i träning. Våra hundar blir en välfungerande enhet.

Trekelpiesmetall
Jag skulle vilja påstå att detta är en legendarisk bild. Jag tror aldrig någonsin att tre working kelpies hållandes varsin metallapport fastnat på bild! Idag skapar vi historia!

Jax levererar! Jag blir stum av beundran. Dagens prestationer kommer att finnas länge i mitt minne. En välfungerande Jax med rätt sinnestämmning, mottaglig för nya intryck, helt grymt analyserande på vittringen, fint tryck i rutan och inkallningen. Klass III är kul, steget från klass II känns till att början med enormt men sen inser man ju att alla moment är så galet roliga. Det är nu det börjar!

i dina ögon

3 reaktioner till “I strålande sol mot klass III

  1. Ni presterade grymt bra idag! Så roligt att få hänga med er och träna tillsammans!! Vi är duktiga på att skapa bra tid och prestation tillsammans!

Kommentera

