Sparad i Foton, Khim/Jay valpar, Valpning

Dygn 63

08.00Liten är orolig

Betydligt lugnare natt än vad jag hade trott. Hon växlade att sova precis nedanför min säng och i valplådan. Bäddat lite och varit lite flåsig, vi gick ut en sväng vid fyra i natt. Temperaturen har varit ganska så stadig. Nu sitter hon här bredvid mig i lådan och flämtar, skakar och piper. Jag fick precis i henne lite energi och så tog vi en kort promenad. Då gör hon snabbt de hon ska sen vill hon direkt in.. Jag hoppas att temperaturen snart är på väg uppåt.

Dygn 62-63

VI FORTSÄTTER ATT VÄNTA HELT ENKELT

 

En reaktion till “Dygn 63

Kommentera

