Sparad i Foton, Khim/Jay valpar, Träning, Valparnas första 8 veckor

Läraktiga små ;)

Jag har påbörjat projektet att ta ut dem en och en för lite träning. Små enkla saker som att komma, sitta, smaka godis och leka lite. De sköter sig fint, min bästa elev för dagen är hör och häpna. Hane 2 eller NOC som han kommer att heta. Jag kommer skriva ett längre inlägg senare gällande namnen.. Nu ville jag bara dela med mig av ännu lite bilder.

Här har vi honom, min lilla mönster elev. Sitt, ligg, inkallning och senare kunde han minsann göra alltihopa mitt bland sina syskon. Fokus och koncentration det är två egenskaper jag gillar i en hund!!!

noc1

Klicka på bilder för att komma till ett galleri med många nya bilder på valparna!

2 reaktioner till “Läraktiga små ;)

Kommentera

