Sparad i Blogg100, Vardag

Designproblem :(

Alltså jag är rätt så kräsen när det kommer till bloggar och sånt… Vill ha informativt, massvis med BRA bilder och en design som gör att man bara vill kicka sig vidare…. Har letat runt bland alla olika teman som wordpress erbjuder och börjar mer och mer inse att jag snart behöver sätta mig ner och knappa själv om jag ska kunna få det precis som jag vill.. Men tills dess så försöker jag mig kanske på detta tema.. Jag gillar det! Såhär långt.. Vill försöka få till en header med en bild på båda djuren.. Gillar den här bilden jag har börjat med men måste fixa till den på riktigt i Photoshop för att få den som jag vill.. Jag stör mig på färgerna, jag tycker att det blir för mörk, jag stör mig på att länkarna är blå (för kan de inte bara vara gröna i stället) men vi får se… Kommer garanterat ändra mig massor men känner nu att jag vill blogga massor massor massor MEN då måste jag trivas med hur det ser ut här.. DSC_1555 En supersur Jax och en Tee sådär på span lite bakom. Det är mina två i ett nötskal det 🙂

Kommentera

