Sparad i Blogg100, Foton

Tee och Min

mintee

Vissa hundar har man känt sådär länge. Cimas Min (Khims mamma och alltså Tee’s mormor) är en sån hund. Jag träffade henne första gången för kanske 6 år sen men det var under min tid nere på Kelliegårdens kennel som vi verkligen lärde känna varandra. Hon har bott hos mig i tre veckor då hon var dräktig med Khim och hennes syskon, jag har fått följa henne och två av henne valpkullar nära och hon står mig verkligen varmt om hjärtat. Det finns så mycket man skulle kunna säga om denna hund men på något sätt gör ord henne inte riktigt rättvisa.

Jag är glad att vara en av dem hon glatt rusar fram till vilt flinandes! Må du leva i all evighet du otroligt speciella hund!!

En reaktion till “Tee och Min

Kommentera

