Sparad i Blogg100, Mat & restaurang

Åh nej och BIO

52eb193e743f2Hur kunde jag missa att blogga igår.. TOTAL MISS bara! Vi var på BIO, såg Captain America: The Winter Soldier i 3D. Jag som älskar sience fiction och alla MARVELS filmer var ju i himlen såklart men jag måste säga att Avengers är bättre både roligare med betydligt fler humoristiska inslag. Denna var lite för seriös och så slåss dom ju hela tiden i 3D så att man blir sjösjuk. Men filmen får en stark 3:a av 5 möjliga tror jag!

b67494d29b1511e3b859120b03260bcf_8

På hemvägen stannade till vid (relativt) nyöppnade Burgarbaren, Askens backficka typ. GODA hamburgare och mysig stämning och inredning! Rekommenderas varmt!

Här har ni en trailer till filmen vi såg! Det är en uppföljare så för att se denna film måste man se Captain America: The fist Avenger och alla Avengers filmerna och för att kunna se dem måste man se både Thor och alla Iron Man tycker jag! Massvis med supergrymma filmer för den som orkar!

Kommentera

