Sparad i Foton, Vardag

Tillfälligt hundlös..

I och med att jag har massvis på jobbet, vi skulle gå på Gröna Lund i fredags med jobbet samt att pappa hade storkalas i lördags så blev det så att bästaste mormor och morfar tog med sig djuren ut till landet.. Helt underbart att de kunde få vara där och bara ha det bra medans vi jobbar på här hemma. Nu är det tisdag och de där ute på landet turas om att ha hand om dem. Det är så tomt här hemma. Så oerhört själviskt av mig att nästan önska hem dem. Om de fick välja mellan att vara på landet och att vara hemma när jag jobbat vet ju alla vad de skulle välja men ändå. Så tomt, så tyst och så tråkigt att vara utan hundar. En bra påminnelse om att jag aldrig någonsin kommer att leva utan hundar i mitt liv.

Jag antar att de spenderar sina dagar mest nere vid sjön och att Tee mestadels ser ut så här hela tiden.

DSC_0338

Kommer ihåg när Tee simmade för första gången endast sju veckor gammal! SÖTUNGE!!!

DSC_0490

DSC_0489

DSC_0364 DSC_0408 Underbara sommar bilder! Längar längtar tills det är vår tur att åka ut till landet, torsdag kväll nedräkning till minisemester på hela TRE underbara dagar med hela släkten och många vänner!

Kommentera

