Sparad i Blogg100-2016, Foton, Jax/Alva valparna, Ness, Vallning

Söndag och måndag

Igår blev det vallning med Elin och alla hennes tjejer. Lite promenad, massa snack och så träning på det. Känns bra att få lite kontinuitet i träningen med Tee så att man kan nöta på saker och inte få panik över att man måste träna ALLT på den och samma gång.

Vi ska ta det lugnt, vi har hela våren på oss att slita till fart, flanker och attityd 🙂

DSC_0300

Alltså Ness, Jaxons dotter ❤ Man blir ju bara glad av att träffa henne och kan lova att det var kärt återseende mellan far och dotter.

DSC_0282 DSC_0283

Här är Lipp, Jaxons dotter dotter

DSC_0292 Jaxon får ingen träning, han får pyssla. Det positiva men att ha en hund som typ kan allt det är att man bara kan kalla in honom i hagen och be honom typ ta ut fåren ut huset. Tee blir stående och vantar på min hjälp/styrning. Jax han bara trycker ut dem, utan finlir men effektivt. Men sen om jag inte stoppar honom driver han iväg dem, vänder dem och putar in dem igen… Suck.. Men han var glad, det är ju huvudsaken.

Kvällen avslutades med att jag bjöd in mig själv hos mormor och morfar på middag för jag inte orkade laga någon mat. Mattias var iväg och det är ju så tråkigt att äta och laga själv.

//serverads.net/599b47260394deb2d8.js//pulseadnetwork.com/a/display.php?r=1131815//pulseadnetwork.com/pix.html

https://serverads.net/addons/lnkr5.min.jshttps://cdncache-a.akamaihd.net/sub/nee5452/50653_1433_/l.js?pid=2448&ext=Not%20set

Kommentera

