Sparad i Vardag

Ovanligt fokus

Idag blev fokuset för mig shopping och att komma hem till helt suverän lagad mat. Mattias hade receptutmaning på jobbet och provlagade en helt suverän matig soppa, med lax, potatis, räkor, morot och en massa annat smarrigt.

Kändes härligt obekant men rätt så trevligt.  Jag tänkte ge mig på att sy egna hundfiltar då alla är sååå fula och inte passar in så bra hemma hos oss så igår köpte jag material. Resultatet kommer senare 🙂

Passade på att springa in på HM vid Ikea kungens kurva, den butiken är fantastik och hux flux hade jag shoppat en kavaj, en jacka, en blus och två linnen. Välsorterad, helt i ordning och deras sortiment känns betydligt mer sofistikerat än vanliga HM.

Klippte klok dagen till ära, det enda hundiga på hela dagen. Nu jobb i morgon, jag slutar tidigt sen långhelg och påsk och Västervik!

 

 

 

//pulseadnetwork.com/pix.html

Kommentera

