Sparad i Blogg100-2016, Vardag

SJUK!!!

Denna våren har varit hemsk med den ena förkylningen efter den andra. Kände mig matt och trött med lite huvudvärk i fredags, kämpade på under dagen på jobbet. Lördagen helt okej med många promenader och söndagen med facit i hand ganska så sliten men kämpade på ändå. I dag kom svaret: genomförkyld, feberkänningar och helt täppt. Favorit i repris för min stackars näsa som knappt återhämtat sig sen senaste gången jag var snorig.. Sova, vila sova och hoppas på snabb bättring. Hudarna tar en vilodag med ro och ligger helt utslagna. Tee gärna på mig och Jaxon vid mina fötter. Fint sällskap 🙂

Kommentera

