Publicerad i Foton, Vallning

Härliga dagar

Vi har helt underbara dagar här i Torp jag och Amanda. Hundar, får, kossor, hundar och massvis med god mat, prat och många timmar i hagen.. Alla hundar gör framsteg på framsteg på framsteg och det känns verkligen roligt att träna.. Vi tränar tillsammans där vi kommer med goda råd och kritik och det fungerar fint. Jag är trött på attityden, du kör din hund och jag min! Det är ju roligare om man hjälps åt och resultatet blir ofta därefter. Ibland ser man saker tydligare från sidan och kan komma på en övning eller ändra någon detalj. Alla våra hundar svarar fint på den träningen.

Alla som funderar på att spara två valpar ur samma kull skulle spendera 10 minuter med dessa två syskon så skulle man snabbt ändra sig.. Bee och Ted

Kross med koll, hans nya smeknamn

Seemework Jem en stark tik som är MYCKET!

Jocke kom förbi, här kör han Jem!

Amanda tar priset för dagens outfit! Löpar tights, muckboots och t-shirt..

Amandas lilla Ted 12 veckor gammal fick träffa fåren och det såg riktigt bra ut!

Koncentrerad!

Torpvallaren’s Tepp, Torpvallaren’s Ted och Seemework Jem
– Mamma, pappa barn helt enkelt

Khim fick gå i fållan och himmel va stark den hunden är och bra..

I den här hunden finns det styrka, koncentration och smarbetsvillighet.
Jag ska göra allt jag kan för att förvalta det på bästa sett..  Jax och Kross hjälps åt med ungtackorna. Fina grabbar!

2 reaktioner till “Härliga dagar

  1. Tack för allt Sandra, du och Amanda sköter allt så himla bra, ni är guld värda…
    Underbara bilder, jag tänker sno bilden på Jem och familjebilden…..
    Tusen miljoner tack och massor med kramar…..

Lämna en kommentar